יקב רמת הגולן יתרום לאלו"ט על כל בקבוק שיימכר לפסח

ענת לוי, מנכ"לית יקב רמת הגולן: בחרנו להחזיר אהבה בחזרה לקהילה. נפלה בידינו הזכות גם לסייע ולתרום וגם ליהנות מהאיורים שיעטרו את בקבוקי הר חרמון".
עפר גדנקן 1 Comment on יקב רמת הגולן יתרום לאלו"ט על כל בקבוק שיימכר לפסח
ענת לוי, מנכ"לית יקב רמת הגולן: בחרנו להחזיר אהבה בחזרה לקהילה. נפלה בידינו הזכות גם לסייע ולתרום וגם ליהנות מהאיורים שיעטרו את בקבוקי הר חרמון".
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

'יקב רמת הגולן' משתף פעולה עם אלו"ט – האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים, לקראת חג הפסח. ארבעה ציורים פרי מכחולם של ילדי אלו"ט יעטרו את יינות סדרת הר חרמון: אדום, אינדיגו, לבן ומוסקטו. על כל יין שיימכר יתרום יקב רמת הגולן שקל למען פעילותה החשובה של אלו"ט.

 

לדברי ענת לוי, מנכ"לית יקב רמת הגולן: "הר חרמון" הינו מותג היין הנמכר והפופולארי ביותר בישראל. כיין המקבל אהבה לאורך שנים מהקהל, בחרנו להחזיר אהבה בחזרה לקהילה. היקב פועל ויוזם פרויקטים רבים של חיבור לקהילה ואחריות חברתית אך החיבור עם אלו"ט לקראת חג הפסח מרגש במיוחד. נפלה בידינו הזכות גם לסייע ולתרום וגם ליהנות מהאיורים שיעטרו את בקבוקי הר חרמון, הנמצאים כמעט בכל שולחן חג".

 

סדרת הר חרמון כוללת מגוון של ארבעה יינות איכותיים במחיר נגיש לצרכן. ארבע התוויות המיוחדות שצוירו על ידי ילדי אלו"ט מציגות ציורים יפהפיים של טבע וציפורים בצבעים שמחים, אשר יעטרו את שולחן החג ויחממו את הלב. המהלך יגובה בקמפיין בנקודות המכירה, כמו גם באמצעי מדיה נוספים.

 

לדברי עינת קסוטו שפי, מנכ"לית אלו"ט: "אני מודה ליקב רמת הגולן. זה מרגש ומחמם את הלב לדמיין אלפי שולחנות ליל הסדר עם בקבוק יין מצויר בידי אומנים אוטיסטים. חשוב שהחברים במסגרות התעסוקה עמלים ויוצרים כל השנה ויש שכר לעמלם. זו המשמעות של חירות. אנחנו נמשיך להשקיע בילדים ובבוגרים, כי כבר הוכח מעל לכל ספק שרק טיפול ועבודה אינטנסיבית מקדמים אותם לחופש התעסוקה, היצירה או המחשבה".



1 תגובות

מיין תגובות